MODULE 1: MEDICAL TOURISM AND WELLNESS TOURISM: INTRODUCTION

Αντικείμενο της εκπαιδευτικής ενότητας 1 είναι η εισαγωγή σε βασικές έννοιες του Ιατρικού Τουρισμού και του Τουρισμού Υγείας-Ευεξίας καθώς και  των παραγόντων που επηρεάζουν διεθνώς την ανάπτυξη της αγοράς του Ιατρικού Τουρισμού. Επιπλέον εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της εισαγωγής και εξαγωγής ιατρικών υπηρεσιών, αλλά και οι στρατηγικές των διεθνών φορέων και των σημαντικότερων χωρών-προορισμών Ιατρικού Τουρισμού παγκοσμίως. Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο σπουδαστής έχει αποκτήσει μία σαφή εικόνα για την παγκόσμια αγορά του Ιατρικού Τουρισμού, για τα κριτήρια επιλογής προορισμού που χρησιμοποιεί ένας πιθανός ιατρικός τουρίστας, αλλά και για τον τρόπο αξιολόγησης του προφίλ μίας χώρας-προορισμού


MODULE 2: MEDICAL TOURISM FACILITATOR

Στην εκπαιδευτική ενότητα 2 εξετάζεται  ο ρόλος του Διαμεσολαβητή Ιατρικού Τουρισμού, τα  βασικά καθήκοντά του, αλλά και τα πλεονεκτήματά του στην αγορά, εν σχέσει προς τα υπόλοιπα ενδιαφερόμενα μέρη (πάροχοι υγείας, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, κλπ). Επιπλέον γίνεται λεπτομερής μελέτη του  κύκλου φροντίδας των διεθνών ασθενών (International Patients Care Cycle), αλλά και των καθηκόντων του Διαμεσολαβητή από την πρώτη επαφή με τον πελάτη, μέχρι και την επιστροφή στην χώρα προέλευσης.  Τέλος μελετώνται και οι βασικοί κανόνες ασφαλείας στις εγκαταστάσεις όπου βρίσκονται οι ασθενείς και οι συνοδοί τους (νοσοκομεία, ξενοδοχεία), αλλά και χαρακτηριστικά ομάδων ασθενών υψηλού κινδύνου.  Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο σπουδαστής γνωρίζει σε βάθος τα καθήκοντα του Διαμεσολαβητή και είναι έτοιμος να ανταποκριθεί με εξατομικευμένο τρόπο στις ανάγκες του κάθε ασθενούς.


MODULE 3: ETHICAL ISSUES AND CULTURAL SENSITIVITY

Αντικείμενο της εκπαιδευτικής ενότητας 3 είναι η Ιατρική Ηθική και δεοντολογία, καθώς και στοιχεία που άπτονται του νομικού καθεστώτος που διέπει τις ιατρικές πράξεις διεθνώς. Επιπλέον γίνεται λόγος και για τις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες χωρών από τις οποίες προέρχονται σημαντικές ροές ιατρικών τουριστών (αραβικές χώρες, Ρωσία κ.α.). Με το πέρας της ενότητας ο σπουδαστής θα έχει εμπλουτίσει τις γνώσεις του στον τομέα της εξυπηρέτησης των ασθενών.


MODULE 4: HEALTH AND SPA TOURISM TRENDS AND PROSPECTS

Στην 4η εκπαιδευτική ενότητα αντικείμενο μελέτης είναι ο τουρισμός υγείας ευεξίας, ο οποίος έχει στην Ελλάδα σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Στην ενότητα περιγράφονται οι παράμετροι της ανάπτυξης του τουρισμού ευεξίας με έμφαση στην ύπαρξη σχετικών κέντρων και προσφοράς υπηρεσιών στον ελληνικό χώρο. Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο σπουδαστής θα διαθέτει την βασική γνώση της αγοράς του τουρισμού ευεξίας στην Ελλάδα, αλλά και τις προοπτικές του στον διεθνή χώρο.


MODULE 5: MARKETING STRATEGIES IN MEDICAL TOURISM

Η 5η εκπαιδευτική ενότητα είναι αφιερωμένη στο marketing του Ιατρικού Τουρισμού και ιδιαίτερα στην διαφορά του από το παραδοσιακό marketing. Μέσω της μελέτης βασικών αρχών δημιουργίας επιχείρησης θα καταστεί δυνατή η προώθηση των υπηρεσιών του Διαμεσολαβητή Ιατρικού Τουρισμού, η οποία είναι προϋπόθεση για την επιτυχία του στην αγορά. Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο σπουδαστής θα διαθέτει τις κατάλληλες γνώσεις για την επιτυχή προβολή του στην διεθνή αγορά.